www.szpital.ostroleka.pl Mazowsze - serce Polski
Jesteś tutaj:

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Szanowni Państwo,

Dyrekcja Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. dra Józefa Psarskiego w Ostrołęce uznaje za swój najważniejszy obowiązek świadczenie przez Szpital usług medycznych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Klientów Szpitala oraz stałe podnoszenie jakości świadczonych usług. W przypadku niezadowolenia pacjent może zgłosić swoje uwagi bezpośrednio personelowi sprawującemu nad nim opiekę i prosić o wyjaśnienia. Jesteśmy otwarci na wszelkie opinie, skargi i wnioski z Państwa strony.

w sprawie skarg i wniosków przyjmują:

Dyrektor Paweł Rafał Natkowski

w czwartek w godzinach 14.00 - 15.35

oraz

Z-ca Dyrektora ds. Opieki Zdrowotnej lek. Włodzimierz Kucharski

w środę w godzinach 14.00 - 15.35

Adres:

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dra J. Psarskiego w Ostrołęce, al. Jana Pawła II 120A 07-410 Ostrołęka tel. 29 765 21 22, 765 21 33 fax. 29 765 45 69

 

W powyższych sprawach można również kontaktować się z:

Sekcją Skarg i Wniosków Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa Tel. 022 480 43 43

oraz z rzecznikiem praw pacjenta, którym jest:

 

Bartłomiej Chmielowiec

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

ul. Młynarska 46

01-171 Warszawa

 

Sekretariat:

tel.: (22) 532 - 82 - 50

fax.: (22) 532 - 82 - 30

e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl

 

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:

0-800-190-590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych)   czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 20.00