Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
Szanowni Państwo,
Dyrekcja Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce uznaje za swój najważniejszy obowiązek świadczenie przez Szpital usług medycznych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Klientów Szpitala oraz stałe podnoszenie jakości świadczonych usług. W przypadku niezadowolenia pacjent może zgłosić swoje uwagi bezpośrednio personelowi sprawującemu nad nim opiekę i prosić o wyjaśnienia. Jesteśmy otwarci na wszelkie opinie, skargi i wnioski z Państwa strony.
w sprawie skarg i wniosków przyjmują:
Dyrektor Paweł Rafał Natkowski
w czwartek w godzinach 14.00 - 15.35
oraz
Z-ca Dyrektora ds. Opieki Zdrowotnej dr n. med. Wojciech E. Krzyżanowski
w środę w godzinach 14.00 - 15.35
W zakresie działalności Zespołu Poradni Specjalistycznych skargi i wnioski przyjmuje Kierownik Zespołu Poradni Specjalistycznych lek. Włodzimierz Kucharski codziennie w ramach godzin pracy.
Adres:
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dra J. Psarskiego w Ostrołęce, al. Jana Pawła II 120A 07-410 Ostrołęka tel. (29) 765-21-22, 765-21-33 fax. (29) 765-45-69
W powyższych sprawach można również kontaktować się z:
Sekcją Skarg i Wniosków Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
ul. Chałubińskiego 8; 00-613 Warszawa; Fax: (22) 582-84-21; e-mail:
oraz z Rzecznikiem Praw Pacjenta, którym jest:
Bartłomiej Chmielowiec
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel. (22) 532 - 82 - 50
fax. (22) 532 - 82 - 30
e-mail:
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
0-800-190-590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych) czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00
Do pobrania:
Informacja o skargach i wnioskachOstatnia aktualizacja: 09.04.2021r. Autor: Alan Baczewski