Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Szanowni Państwo,

Dyrekcja Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce uznaje za swój najważniejszy obowiązek świadczenie przez Szpital usług medycznych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Klientów Szpitala oraz stałe podnoszenie jakości świadczonych usług. W przypadku niezadowolenia pacjent może zgłosić swoje uwagi bezpośrednio personelowi sprawującemu nad nim opiekę i prosić o wyjaśnienia. Jesteśmy otwarci na wszelkie opinie, skargi i wnioski z Państwa strony.

w sprawie skarg i wniosków przyjmują:

Dyrektor Paweł Rafał Natkowski

w czwartek w godzinach 14.00 - 15.35

oraz

Z-ca Dyrektora ds. Opieki Zdrowotnej dr n. med. Wojciech E. Krzyżanowski

w środę w godzinach 14.00 - 15.35

W zakresie działalności Zespołu Poradni Specjalistycznych skargi i wnioski przyjmuje Kierownik Zespołu Poradni Specjalistycznych lek. Włodzimierz Kucharski codziennie w ramach godzin pracy.

Adres:

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dra J. Psarskiego w Ostrołęce, al. Jana Pawła II 120A 07-410 Ostrołęka tel. (29) 765-21-22, 765-21-33 fax. (29) 765-45-69

W powyższych sprawach można również kontaktować się z:

Sekcją Skarg i Wniosków Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

ul. Chałubińskiego 8; 00-613 Warszawa; Fax: (22) 582-84-21; e-mail:

 

oraz z Rzecznikiem Praw Pacjenta, którym jest:

Bartłomiej Chmielowiec

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

ul. Młynarska 46

01-171 Warszawa

 

Sekretariat:

tel. (22) 532 - 82 - 50

fax. (22) 532 - 82 - 30

e-mail:

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:

0-800-190-590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych) czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2021r. Autor: Alan Baczewski